Aktualna sytuacja z serwisem wykrywaczy firmy Minelab

Pisz jeśli masz problem z zepsutym wykrywaczem, podejrzewasz że jest zepsuty, nie rozumiesz jego dziwnego zachowania itp.

Aktualna sytuacja z serwisem wykrywaczy firmy Minelab

Postautor: ProScan » śr lis 04, 2009 11:55 am

AKTUALNA sytuacja - zawsze na końcu. Czytaj Szanowny, acz nierozgarnięty czytelniku jakie są daty wątków.

Witam!

By być uczciwym wobec obecnych i przyszłych moich klientów, chcę wszystkich zapoznać z obecną sytuacją odnośnie możliwości naprawy wykrywaczy Minelab w mojej firmie. Proszę o jej uwzględnienie podejmując decyzje o swoich zakupach i chęci korzystania z moich usług.

Sprawy mają się tak:

Ponieważ moje zapasy części zamiennych do wykrywaczy Minelab praktycznie wyczerpały się, poprosiłem firmę Minelab o możliwość ich uzupełnienia.

W odpowiedzi uzyskałem email, że po uzgodnieniach z firmą Viking, mogę zaopatrywać się u nich, jako dystrybutora.

[...]We have spoken with Viking and as they are our distributor in Poland it is only fitting that you buy your parts through them. They have no problem as long as you go directly to them.
[...]


Podziękowałem za udzielenie mi zgody na zakupy w Vikingu, ale z tej możliwości nie mam zamiaru korzystać, pisząc:
[...]I am not going to ask Viking for anything.

In this case, to be fair with thousands of my previous and potential clients, I must forward the message that I am no longer able to repair Minelab detectors. I believe, such information should be taken into account by Polish detectorists when deciding which brand to choose to avoid future disappointment.
[...]


co z grubsza znaczy:

Nie mam zamiaru prosić Vikinga o cokolwiek i że w takie sytuacji jestem zmuszony poinformować moich klientów, jak się sprawy mają, aby uniknąć rozczarowań, gdyby ktoś uzależniał wybór marki od tego czy można naprawić wykrywacz u mnie, czy nie.


Lekko zaniepokojona moją reakcją Pani Sheila Kelleher (General Manager) napisała:

[...] Be assured that, we also wish to avoid any disappointment for our customers and in that effort, we are always at their disposal as are the services of Viking. We would be happy if you can redirect any communications from customers that need support and we will do our best to facilitate as always. In that way, despite changes, the customers interests can be supported.


Co znaczy w wolnym tłumaczeniu:

Także chcemy uniknąć jakiegokolwiek rozczarowania ze strony klientów i dlatego zarówno my jak i Viking jesteśmy do ich dyspozycji. Bylibyśmy zadowoleni, gdyby ProScan mógł przekierowywać wszelkie zapytania ze strony klientów potrzebujących pomocy, a my będziemy robić wszystko, jak do tej pory, by im sprostać. Tym sposobem, pomimo zmian jakie zaszły, interesy naszych klientów będą mogły być zaspokojone.


Ja oczywiście zapewniłem, że będę odsyłał wszystkich do Vikinga:
[...]And, certainly, I can assure you I will redirect any request for spare parts or problem queries to Viking.


Podsumowując: wszelkie zapytania o zakup jakiejkolwiek części oraz zapytania o naprawę będę przekierowywał do Vikinga. Ja będę reagował dopiero wówczas, gdy będziemy mogli zapoznać się z odpowiedzią Vikinga.

Czy to oznacza, że w ogóle będę nie będę naprawiał Minelabów? Nie. Jeśli ktoś kiedykolwiek korzystał z mojej pomocy nadal może na nią liczyć, w zakresie znacznie ograniczonych przez powyższe, ale wciąż niemałych możliwości, o ile napotka jakieś problemy z serwisem poprzez Viking.

:pa

proscan

PS

Kolejność załatwiania czegokolwiek w sprawie Minelaba:

1) Viking [email protected]
2) Minelab [email protected]
3) publiczna informacja co udało się załatwić (proszę nie używać do tego celu mojego forum)
4) proscan

Inne informacje tutaj: viewtopic.php?t=1883
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8489
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Re: Aktualna sytuacja z serwisem dla firmy Minelab

Postautor: Armand » wt gru 01, 2009 8:00 pm

Proscanie, a teraz napisz ludzkim językiem, kiedy z wykrywaczem przychodzi się do Vikinga, a kiedy do Ciebie? Klientów nie bardzo interesują sprawy pomiędzy firmami, tylko dostępność usługi.
Armand
Producent
 
Posty: 139
Rejestracja: wt gru 05, 2006 10:16 pm
Lokalizacja: Komorów

Re: Aktualna sytuacja z serwisem dla firmy Minelab

Postautor: ProScan » śr gru 02, 2009 11:53 pm

Myślę że napisałem wyraźnie. Do mnie z Minelabem przychodzi się na końcu, gdy już absolutnie nic nie dało się u nikogo załatwić.

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8489
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Re: Aktualna sytuacja z serwisem dla firmy Minelab

Postautor: pastuszek » wt sty 19, 2010 6:43 pm

Rok temu w vikingu nie można było kupić jakichkolwiek części do modelu x-terra, nie wiem jak wygląda to dzisiaj.
pastuszek
 
Posty: 93
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 5:17 pm

Re: Aktualna sytuacja z serwisem dla firmy Minelab

Postautor: KrisssK » wt sty 19, 2010 7:19 pm

Nie wiem jak było wcześniej, ostatnio miałem problem z ciężko "zaskakującym" PinPointem w XT-70.
Będąc przejazdem w Warszawie wstąpiłem do Vikinga. Wymieniono mi klawiaturę na poczekaniu. Koszt całej usługi 100zł.
KrisssK
 
Posty: 519
Rejestracja: czw sie 23, 2007 6:18 am

Re: Aktualna sytuacja z serwisem dla firmy Minelab

Postautor: spajder » wt lut 15, 2011 1:55 pm

Witam
Mam na imię Marcin. Trafiłem na te forum dzięki kolegom, którzy korzystają z pomocy i usług ProScana od dłuższego czasu. Posiadam od niedawna ex se zakupionego w USA, więc sprawy gwarancyjne mnie nie dotyczą dlatego też w przyszłości mogę potrzebować fachowej pomocy. No i moje pytanie jest odnośnie kolejności załatwiania spraw serwisowych, czy ja też muszę zaczynać od Vikinga, czy mogę bezpośrednio walić do ProScana??
spajder
 
Posty: 9
Rejestracja: pn lut 14, 2011 5:48 pm

Re: Aktualna sytuacja z serwisem dla firmy Minelab

Postautor: ProScan » wt lut 15, 2011 10:01 pm

Witam,

Dla mnie jest obojętne gdzie wykrywacz został kupiony. Po prostu nie robię Minelabów i tyle. W przypadku konieczności naprawy należy zwrócić się do serwisu (Viking), albo do producenta (naprawią na gwarancji niezaleznie gdzie sprzęt był zakupiony).

Do mnie można próbować zwracać się o pomoc po wyczerpaniu innych możliwości, ale zwykle i tak odmawiam jeśli ktoś nie był moim klientem.

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8489
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Re: Aktualna sytuacja z serwisem dla firmy Minelab

Postautor: spajder » śr lut 16, 2011 5:46 pm

Co to za demokratyczne państwo, w którym się nie ma prawa wyboru :cry:
spajder
 
Posty: 9
Rejestracja: pn lut 14, 2011 5:48 pm

Re: Aktualna sytuacja z serwisem dla firmy Minelab

Postautor: ProScan » śr lut 16, 2011 5:53 pm

Jakie? Polska czy Irlandia?

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8489
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Re: Aktualna sytuacja z serwisem dla firmy Minelab

Postautor: spajder » śr lut 16, 2011 6:23 pm

ProScan pisze:Jakie? Polska czy Irlandia?

proscan


:D No w końcu nasz kochany rząd chciał zrobić drugą Irlandię :D
spajder
 
Posty: 9
Rejestracja: pn lut 14, 2011 5:48 pm

Re: Aktualna sytuacja z serwisem dla firmy Minelab

Postautor: ProScan » śr lut 16, 2011 6:29 pm

Nic dziwnego że w Irlandii du..pnęło, skoro mają takich mądrych "menażerów" :ble

:D

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8489
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Re: Aktualna sytuacja z serwisem dla firmy Minelab

Postautor: ProScan » pt sty 18, 2013 9:43 pm

Bardzo interesujący wątek dla każdego, kto zastanawia się nad kupnem wykrywacza Minelab.

http://detektorysci.pl/minelab/minelab- ... /#msg35398

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8489
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Re: Aktualna sytuacja z serwisem wykrywaczy firmy Minelab

Postautor: Mintaj » sob sty 19, 2013 6:19 pm

Cóż, dziw bierze że taki producent, zostawia klientów na lodzie. Podejrzewam że tylko może tak być w Polsce , bo w wszechświecie uważają nas za trzeci świat w Europie.
Nie ośmielę się przypuszczać, żeby Minelab osiągnął dna, ale cóż dzisiaj wszystko jest możliwe.
Mintaj
 
Posty: 17
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 8:50 pm

Re: Aktualna sytuacja z serwisem wykrywaczy firmy Minelab

Postautor: ProScan » sob sie 02, 2014 5:11 pm

Przypominam po raz kolejny, że naprawami wykrywaczy Minelab się nie zajmuję.

Tyle lat ten wątek tu wisi, a ciągle ktoś jak gdyby nikt się do mnie zgłasza i potem ma pretensje, fochy, itd. Dziwne że są adresowane do mnie. Nie odpowiadam za kompetencje ani zdrowie psychiczne ludzi, którzy Wam dostarczyli wykrywacz bez możliwości serwisu! [-o<

Bardzo proszę nie liczyć, że jednak się uda, bo kiedyś kupiłem śrubkę u ProScana, albo piłem z nim piwo przy ognisku na zlocie, albo wiem gdzie mieszka i jak mu podrzucę osobiście, to go namówię. To bezcelowe - tylko zszargane nerwy, po obu stronach.

Jedyna szansa, to zacząć rozmowę od podania numeru instrukcji - ale to tylko szansa, bo pewnych rzeczy i tak przeskoczyć się nie da.

](*,)

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8489
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Re: Aktualna sytuacja z serwisem wykrywaczy firmy Minelab

Postautor: ProScan » pt gru 12, 2014 11:14 am

UWAGA!

Aktualizacja Grudzień 2014!

ProScan znów będzie przyjmował do naprawy detektory Minelab! Ale nie zawsze i nie każdemu.

Zasady:

1. Tylko wykrywacze pochodzące z dystrybucji firmy Talcomp (trzeba będzie wykazać się dowodem zakupu).
2. Jeśli brak j/w, to tylko osobie, która zakupiła instrukcję w firmie ProScan (potrzebny oryginał instrukcji).
3. Jeśli brak j/w pytający spotka się z odmową, albo koszt naprawy będzie mocno "niepromocyjny".

Spełnienie powyższego nie gwarantuje w każdym przypadku możliwości pomocy - ale szanse wzrastają znacznie. Swoim klientom (którzy coś naprawiali/kupowali - związanego z Minelabem), będę starał się maksymalnie pomóc. A inni niech szukają pomocy u sprzedawcy, producenta albo u złodzieja u którego dostali kopię instrukcji.

Skąd wynikają ograniczenia? Jako niezależny serwis muszę limitować ilości przyjmowanego sprzętu z różnych powodów (materiałowych,technicznych, czasowych). Po prostu nie mogę i nie chcę przyjmować wszystkiego "jak leci". Promuję zatem osoby, które są uczciwe wobec mnie, firmy w z którymi współpracuję, a odsiewam cała resztę. Nie mogę naprawić wszystkiego wszystkim, bo nie prowadzę serwisu fabrycznego - a i sam producent zapewnia serwis do 5 lat po wyprodukowaniu sprzętu.

Mam nadzieję, że ci na których mi zależy, zrozumieli mój przekaz.

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8489
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Następna

Wróć do Naprawa wykrywacza

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron