Nie będę ciągnął dalej swojego OT, tylko odpowiem krótko:
anRO pisze:Uważam że takie rzeczy jak podanie danych w necie powinien dokanać zainteresowany czyli serwisant lub diler który mu za to płaci.
Pełna zgoda i to mnie właśnie najbardziej dziwi, że do tej pory tego nie uczynił ani serwisant ani dealer.
anRO pisze:Po za tym wszyscy którzy mają Tesoro wiedzą gdzie jest diler i jak coś potrzebują to dzwonią do niego i mają adres.
Odwołując się do twojego przykładu motoryzacyjnego, czy jak chcesz wymienić w swoim samochodzie filtr czy dokonać innej naprawy, to dzwonisz do salonu, czy kolesia, od którego go kupiłeś? Chyba raczej nie, wystarczy, że pojedziesz do jednego z dziesiątek serwisów autoryzowanych, których wykaz jest ogólnie dostępny. To czy załatwiasz to z dealerem, czy bezpośrednio z serwisem, to powinien być Twój wybór.
anRO pisze:Gdzie jest też powiedziane ze serwisant ma się ogłaszać na wszystkich forach tematycznych.
Oczywiście na forach tematycznych nie, ale powinno dać się go wyszukać w Google lub książce telefonicznej i powinien być wyszczególniony na stronie producenta.
anRO pisze:Jeśli ktoś nie ma Tesoro to na co mu adres serwisu.
Ja mam Tesro i serwisu nie znam. Do dealera nie dzwoniłem w tej sprawie, bo na razie wykrywacz nie wymaga wizyty w serwisie i prawdę mówiąc, jak będzie wymagał, również nie zdzwonię. Ale nie w tym rzecz, od kiedy mam Tesoro serwis zmienił się co najmniej dwa razy a teraz prawdopodobnie, zgodnie z tym co mówi Proscan nie ma go wcale.
Z resztą mniejsza z tym. Mnie osobiście nie zależy na serwisie Tesoro, dziwi mnie po prostu taka sytuacja.