Witam firmę "PROSCAN",
Żeby się nie rozpisywac,.... posiadam detektor "Minelab Sovereign Gt" wraz z dwiema cewkami, 10 i 8 cali, cewka 10 cali jest zupełnie nowa i jest 100% sprawna, jednak po podłączeniu do elektroniki cewki 8 cali detektor od czasu do czasu wzbudza się i jest niestabilny, czyli jest uszkodzona.
Poprzedni własciciel nosił elektronike w torbie przy pasie lub w plecaku więc nie trudno domysli się ze przewód idacy od wtyczki elektroniki był mocno wygięty (przesyłam fotografię zeby zobrazowac o co mi chodzi), i faktycznie z tego co udało mi się ustalic uszkodzony jest przewód w okolicy wtyczki bo gdy nim porusze do detektor się wzbudza
Jak by tego było mało cewka ta już u Pana była
, (o czym nie poinformował mnie sprzedawca) tzn, na tej cewce jest naklejka z Pańskiego servisu nr: , tam więc nei wiem co w niej było już naprawiane.
Chciałbym wysłac tą cewkę do Pańskiej naprawy, jednak posiadam juz samą cewkę bez detektora czy istnieje mozliwośc wysłania samej cewki czy niezbędna do naprawy jest również elektronika??
czekam na odpowiedz i na adres na jaki mam wysłac cewkę