Na pytanie ile będzie leżał nie odpowiadam - nie zależy mi na przetrzymywaniu. Robię najszybciej jak się da.
Pan za to nie zrobił NIC żeby pomóc sobie i mi w przyśpieszeniu naprawy (vide wątek z linku powyżej). Danych do dzisiaj się nie doczekałem - widać Panu nie zależy.
Jak na razie to po pobieżnych oględzinach nie potwierdzają się zgłaszane problemy ("liche odtwarzanie dźwięku", reakcja przy potrząsaniu). Co to oznacza "nie oddziela sygnału" to chyba nikt poza Panem nie wie.
Jak na razie wygląda, że jest to wykrywacz przysłany niepotrzebnie, na zasadzie nieznajomości sprzętu (jakby Pan zaczekał na odpowiedź na pytania z soboty i niedzieli, to możne byśmy coś ustalili emailowo). Ale jeszcze zobaczę - co oczywiście będzie kosztować (instrukcja kupowana u mnie?). Póki co czekam na dane z formularza, bo wykrywacz będzie leżał na końcu kolejki.
proscan