Tak - słowa są ostre, bo jeśli ktoś chce pomocy, to niech nie zostawia pola na domysły - tylko precyzyjnie opisuje co i jak.
Szanujmy swój czas. A wszelka grzebanina i modyfikacje robione przez niedouczonych fuchowców wyprowadzają mnie z równowagi.
To nie jest Classic ID/IDX - to jest Classic III SL z jakimiś wiejskimi modyfikacjami. Wyświetlacz w ID był mocowany na płaskowniku, więc to nie był nigdy model ID. Chyba że jest ślad po płaskowniku (widzę tylko zaślepiony otwór). Na pocieszenie dodam, że to nie ma żadnego znaczenia. Typ wykrywacza można odczytać na burtach bocznych, abo na naklejce z numerem seryjnym na drzwiczkach przedziału na baterie. Jeśli to jest usunięte, to znaczy, że ktoś próbował coś ukryć (czytaj - jego intencje nie były czyste).
To co zobaczyłem przypomniało mi, że po necie krążyły kiedyś wykrywacze Classic z modyfikacja "Mr Billa", czyli Williama Lahra, który kiedyś współpracował z Whitesem.
Nie wiem co konkretni było tam robione, ale wielokrotnie spotykałem się z modyfikacjami polegającymi na:
Zmianie wzmocnienia przedwzmacniacza (i czasami zmianie prądu w nadajniku).
Wyprowadzeniu pokrętła balansu gruntu;
Wyprowadzenie regulacji thresholdu;
Classic w torze AM ma także SAT - i pewnie szybkość SAT jest tutaj zmieniana, a nie BOOST.
Wszystkie te "modyfikacje" są żenująco prostackie.
Wzmianki na temat tego przełącznika są o tyle nieścisłe,
Proszę przytoczyć treść tej wzmianki w oryginale i podąć autora tej wzmianki/modyfikacji.
Z opisu wynika, że wykrywacz jest albo zepsuty, albo coś Pan źle robi.
proscan