MD3010

Pisz jeśli masz problem z zepsutym wykrywaczem, podejrzewasz że jest zepsuty, nie rozumiesz jego dziwnego zachowania itp.

MD3010

Postautor: Zapytanie_email » pn kwie 27, 2015 8:31 am

Witam
Zwracam się do Państwa z pytaniem odnośnie mojego wykrywacza, który otrzymałem dziś od znajomego który już go nie potrzebował (ma nowy). Dostalem go, ponieważ jest uszkodzony. Niestety ani ja (jestem całkowicie zielony) ani on nie wiemy co mogło się zepsuć. Osobiście nawet go nie odpalałem (nie mam baterii) i nie zrobie tego w najbliższym czasie z powodu wyjazdu. Wiem natomiast, że problem polega na tym, iż wykrywacz caly czas piszczy jakby coś znalazł. Nie potrafię nawet odczytać marki... Po prostu jedyne napisy na nim to "metal detector", "gold range", "silver".

Wygląda jak ten

Obrazek

ale czerwone elementy są niebieskie. Domyślam się, że taka diagnoza na odległość jest trudna, ale proszę dać mi jakieś sugestie co mógłbym sprawdzić lub gdzie się udać (woj. lubuskie).
Pozdrawiam
Zapytanie_email
 
Posty: 482
Rejestracja: pn paź 03, 2005 4:08 pm

Re: MD3010

Postautor: ProScan » pn kwie 27, 2015 8:34 am

To jest chiński badziew.

Nie opłaca się tego naprawiać.

Ja się czym takim nie zajmuję i nie wiem kto podejmie się grzebania w tej bezwartościowej zabawce.

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8491
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Re: MD3010

Postautor: Zapytanie_email » pn kwie 27, 2015 8:35 am

Niesamowicie profesionalne podejście.




Życze "sukcesów".






Pozdrawiam
Zapytanie_email
 
Posty: 482
Rejestracja: pn paź 03, 2005 4:08 pm

Re: MD3010

Postautor: ProScan » pn kwie 27, 2015 8:39 am

Czy muszę pisać gdzie mam ten sarkazm?

Od komentarza o klientach, którzy myślą, że wysyłając mi jakieś śmieci robią mi łaskę, także się powstrzymam.

:blow

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8491
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm


Wróć do Naprawa wykrywacza

Kto jest online