Przegląd pogwarancyjny

Pisz jeśli masz problem z zepsutym wykrywaczem, podejrzewasz że jest zepsuty, nie rozumiesz jego dziwnego zachowania itp.

Przegląd pogwarancyjny

Postautor: plomber » wt lut 06, 2007 12:55 pm

Witam
Podjąłem decyzje o sprzedaży wykrywacza. Jest to Minelab Quattro. Właściwie sprzęt jest o.k. i nic mu nie dolega. Chciałbym jednak żeby przyszły właściciel miał pewność że sprzęt jest sprawny i wysłać go do Ciebie na przegląd. Ile to kasztuje i ile czasu zajmuje techniczne sprawdzenie sprzętu.
Jeżeli jest gdzieś na forum informacja odnośnie tej usługi to proszę o link. Jakoś nie mogę tego znaleść.
Pozdrawiam :pa
plomber
 
Posty: 4
Rejestracja: pn paź 24, 2005 6:20 pm
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Przegląd pogwarancyjny

Postautor: ProScan » wt lut 06, 2007 2:16 pm

Witam,

Trochę pisałem o tym tutaj:

http://www.proscan.gliwice.pl/forum/viewtopic.php?t=4

Przy sprzedaży możliwe są dwie opcje:

1. Przegląd i wystawienie certyfikatu, że wykrywacz został sprawdzony i że wszystkie funkcje działają poprawnie. Nie biorę jakiejkolwiek odpowiedzialności za to, że z wykrywaczem coś będzie nie tak po sprzedaży. Nie opowiadam także za wady ukryte. Chyba że testował bym kilka godzin w terenie, ale to płatne extra.

2. Wystawienie gwarancji na cały wykrywacz.

Powyższe są płatne osobno. Kwoty do ustalenia.

Jeśli naprawiam wykrywacz, to rutynowo wystawiam gwarancję 3 miesiące na to co robiłem.

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8491
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm


Wróć do Naprawa wykrywacza

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości