Jak zadawać pytania, żeby nie wnerwić admina

Dealerzy i producenci (i każdy kto zobaczy coś ciekawego) mogą prezentować sprzęt (ale tylko nowości).

Jak zadawać pytania, żeby nie wnerwić admina

Postautor: ProScan » pt sty 16, 2015 9:03 pm

"Forum" jest częścią komercyjnego serwisu - mimo tego, odpowiedzi i porady są tutaj udzielane bezpłatnie. Proszę to uszanować!

Nie każde pytanie musi znaleźć grzeczną odpowiedź, zwłaszcza wówczas, gdy pytający:

1. Nie potrafi zadać pytania - w tym nie zna języka polskiego, a tylko posługuje się polskimi wyrazami (a i to z błędami).
2. Nie przeszukał forum by odnaleźć dyskutowany wcześniej podobny problem lub urządzenie.
3. Tworzy nowy wątek, mimo że adekwatny już istnieje - czym dowodzi punktu 2.
4. Pyta o rzeczy, które są oczywiste lub odpowiedź jest łatwa do odnalezienia lub - gorzej - jest wiedzą powszechną ("panie doktorze - te cyferki na termometrze co oznaczą? "). W tym punkcie chodzi także o pytania z zakresu znajomości instrukcji obsługi.
5. Dopytuje o rzeczy, których admin nie chce ujawnić.
6. Oczekuje odpowiedzi ala wypracowanie - samemu nie robiąc NIC by zgłębić temat.
7. Natarczywie żądają (szybkiej) odpowiedzi. W tym także domagają się reakcji w absurdalnym czasie i terminie (np. pytają w piątek w wieczorem/nocy, a poniedziałek rano marudzą, że nikt nie odpowiada "bo czy to tak wielki problem, żeby odpowiedzieć").
8. Lawiruje, ukrywa fakty, nie wiadomo do czego tak naprawdę zmierza.
9. Stosuje techniki manipulacyjne, zwraca się protekcjonalnie, albo w inny sposób próbuje podejść admina.

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8489
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Wróć do Nowości i ciekawostki na rynku

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron