Garrett GTI 2500 a cewka DD 8.5x11 z ACE250

Dział poświęcony przeróbkom w wykrywaczach fabrycznych dokonywanych przez użytkowników i firmy zewnętrzne. Pytania o sposoby, możliwości, sensowność, korzyści, niebezpieczeństwa itp.

Garrett GTI 2500 a cewka DD 8.5x11 z ACE250

Postautor: mikross » pn mar 19, 2012 1:31 pm

Mam pytanie do znawców tematyki odnosnie tego czy cewka typu DD 8.5x11 cala z Garretta ACE250 po przerobieniu wtyku z 5-cio pinowego na 7-mio pinowy wtyk do GTI 2500 powinna pracowac poprawnie (wiadomo ze bez funkcji imaging)?
Wykonalem osobiscie taką przeróbkę łącząc odpowiednio piny kolorami przy wymianie wtyczek i przez jakies 30 minut ceweczka pracowała poprawnie a pózniej nagle sygnał wiodący (Trasch) został trwale zakłócony głośnym wzbudzeniem-"brrrrr".Po wymianie cewki na standardową 9.5" wszystko pracowalo poprawnie w wykrywaczu(w pierwszej chwili sądzilem ze cos sie uszkodziło w elektronice wykrywacza).Wrócilem wiec ponownie do cewki DD z ACE i po 2 minutach pracy wzbudzenie z głosnym "brrrr" wróciło ale tylko na tej ceweczce(na 9,5" wszystko jest OK).Próbowałem zmniejszyć radykalnie czułość,zmienic czestotliwość pracy ale nic nie pomaga zeby pracowało tak jak na początku przez te 30 minut.Teraz nie wiem,czy coś sobie uszkodzilem w sprzecie podpinając sie tą cewką?
Prosze o rade i ewentualne sugestie w tej kwestii.
mikross
 
Posty: 3
Rejestracja: pn mar 19, 2012 11:47 am

Re: Garrett GTI 2500 a cewka DD 8.5x11 z ACE250

Postautor: ProScan » pn mar 19, 2012 1:42 pm

Skoro na 9,5 działa, to sprzęt nie jest uszkodzony.

Ta cewka DD powrocie do oryginalnej wtyczki działa dobrze na ACE, czy już nie?

Wygląda na to, że ta cewka jednak nie jest optymalnie nastrojona do GTI (to w zasadzie od początku było wiadome, ale widywałem cewki od GTI które dobrze działały na ACE i vice versa).

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8491
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Re: Garrett GTI 2500 a cewka DD 8.5x11 z ACE250

Postautor: mikross » pn mar 19, 2012 3:09 pm

Niestety nie posiadam ACE zeby móc sprawdzic działanie tej cewki...
Wie jedynie tyle ze ACE i GTI pracują na innych czestotliwosciach tylko czy ma to związek z tym nagłym wzbudzeniem sie sprzetu ?
Rozumiem ze gdy zakupie DD przeznaczoną pod GTI to praca sprzetu powinna byc prawidlowa(bez wzbudzenia)....czy nie koniecznie ?
mikross
 
Posty: 3
Rejestracja: pn mar 19, 2012 11:47 am

Re: Garrett GTI 2500 a cewka DD 8.5x11 z ACE250

Postautor: ProScan » pn mar 19, 2012 3:26 pm

Te "wzbudzanie" (czyli brrr) to zapewne sygnał przesterowania - taki sam, jak przy przyłożeniu sondy do dużego kawałka metalu.

Zgadza się?

To świadczy o niedostrojeniu sondy.

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8491
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Re: Garrett GTI 2500 a cewka DD 8.5x11 z ACE250

Postautor: mikross » wt mar 20, 2012 12:31 am

Tak ,rozumiem ze to jakis dysonans miedzy sondą a wykrywką ....
Dziwi mnie jednak jedna rzecz ...mianowicie dlaczego przez pierwsze 30 minut sprzet działał bez jakiegokolwiek wzbudzenia a pózniej już z nim mimo iż jakiekolwiek parametry sondy ani wykrywacza nie zostały w tym czasie zmienione .....ot pytanie :)?
mikross
 
Posty: 3
Rejestracja: pn mar 19, 2012 11:47 am

Re: Garrett GTI 2500 a cewka DD 8.5x11 z ACE250

Postautor: belmont » pt lis 15, 2013 9:26 pm

Czy istnieje możliwość dostrojenia sondy jw?
belmont
 
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 13, 2013 11:25 pm

Re: Garrett GTI 2500 a cewka DD 8.5x11 z ACE250

Postautor: ProScan » pt lis 15, 2013 9:38 pm

Sondy Garretta nie są konstruowane tak, by były naprawialne - proszę zatem nie liczyć, że uda się nastroić i będzie dobrze.

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8491
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm


Wróć do Modernizacje, przeróbki, usprawnienia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości