Explorer II...DFX...czy Garrett GTI 2500

Pisz jeśli masz na oku jakiś wykrywacz (np. na allegro - podaj link) lub nie wiesz na co się zdecydować. Im precyzyjniej sformułowane pytanie, tym precyzyjniejsza odpowiedź. Przed zadaniem pytania należy samemu odrobić zadanie domowe (zapoznać się z ofertami dealerów, skorzystać z wyszukiwarki, przeglądnąć inne fora itd).

Explorer II...DFX...czy Garrett GTI 2500

Postautor: maxcom » śr lut 08, 2006 11:24 pm

Witam Serdecznie. Jestem do konca tego roku w USA i jak bede wracal do Gdanska planuje zakup dobrego detektora metalu. Mam tylko dylemat ktory z nich wybrac :?: Wyzej wymienione firmy popzrysylaly mi katalogi i plyty DVD...ale to tylko teoria. Z zawodu jestem informatykiem dlatego nie bije sie sprzetu bogatego w duzo funkcji ;) . Prosze o pomoc. Dzieki za wszelkie informacje. Pozdrawiam
maxcom
 
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 08, 2006 5:13 am
Lokalizacja: Gdansk / Indianapolis

Re: Explorer II...DFX...czy Garrett GTI 2500

Postautor: ProScan » czw lut 09, 2006 12:10 am

Pytanie zasadnicze:

- do jakiego rodzaju poszukiwań ?

:?:

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8491
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Uniwersalne...

Postautor: maxcom » czw lut 09, 2006 2:38 am

Witam. Mysle o czyms uniwersalnym. Monety, bizuteria i militaria... :) . Wiem ze to nielatwe. Jestem laikiem w tym temacie a chce kupic cos naprawde dobrego. Po powrocie napewno bede w kontakcie. Bede potrzebowal kupic instrukcje w j. polskim...no i napewno dobrej rady. Dzieki za informacje
maxcom
 
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 08, 2006 5:13 am
Lokalizacja: Gdansk / Indianapolis

Re: Explorer II...DFX...czy Garrett GTI 2500

Postautor: ProScan » pt lut 10, 2006 4:58 pm

Uniwersalny, dla osoby która nie boi się mnogości nastaw, to z tej trójki raczej XLT.

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8491
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm


Wróć do Czy to dobry wybór ?

Kto jest online