Wykrywacz do poszukiwań na ter.fundamentów.

Pisz jeśli masz na oku jakiś wykrywacz (np. na allegro - podaj link) lub nie wiesz na co się zdecydować. Im precyzyjniej sformułowane pytanie, tym precyzyjniejsza odpowiedź. Przed zadaniem pytania należy samemu odrobić zadanie domowe (zapoznać się z ofertami dealerów, skorzystać z wyszukiwarki, przeglądnąć inne fora itd).

Wykrywacz do poszukiwań na ter.fundamentów.

Postautor: trochillus » ndz mar 12, 2006 11:04 pm

Witam,
Jestem początkujący i w związku z tym proszę o wyrozumiałość mojej niewiedzy. Mieszkam na dolnym śląsku-okolice jeleniej góry. Często w trakcie wycieczek, głównie rowerowych przejeżdzam w okolicy starych zabudowań głównie fundamentów niemieckich gospodarstw. Któregoś dnia chodząc po zarysie fundamentu znalazłem (pod resztką podłogi) starą lampę naftową i trzy niemieckie monety. Od tamtej pory zgłębiając temat przeczytałem kilka wątków z forum i jestem zdecydowany na zakup niedrogiego wykrywacza a konkretniej Musketeer'a Advantage.

Nie jestem pewien czy mój wybór jest do końca trafny, w tym przedziale cenowym. Sprzęt chce wykorzystać do poszukiwań tak różnych przedmiotów jak np, rzeczy uz.domowego(elementów zastawy stoł., części garderoby), jak również i monet. Proszę o poradę jaki inny wykrywacz mogę nabyć w cenie do 1,5 tys.zl który odpowiadałby na takie potrzeby.
-Czy po właściwym ustawieniu dyskryminacji Musketeer'a będe mógł odróżnic srebrne sztućce od innego złomu? i czy jest wogóle taka możliwość.
-Czy w pracy statycznej "all metal" Musketeer będzie mógł namierzyć duży zardzewiały przedmiot za granitowym murem (grubości ok.0,5m).

Dodam ze wykr.chciałbym również używać (sporadycznie) do poszukiwań małych fantów w śniegu w okolicach wyciągów narciarskich.

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź,
trochillus
 
Posty: 8
Rejestracja: sob lut 25, 2006 10:02 pm

Re: Wykrywacz do poszukiwań na ter.fundamentów.

Postautor: ProScan » pn mar 13, 2006 12:15 am

Witam,