Ponieważ jestem bombardowany emailami z nieustającymi pytaniami w różnych kwestiach około-tematowych, przypominam, że ProScan to firma komercyjna zajmująca się naprawami. Konsultacje i porady techniczne także są w zakresie mojej działalności i są płatne (ze stawką 23 % VAT).
To że dotychczas nikt złotówki za poradę nie zapłacił, sprawia że nastąpiło pewne rozleniwienie i o wszelkie pierdoły jestem wypytywany, tak jakby wyszukiwarka nie działała. Odbieram to jak całkowity brak szacunku dla mojego czasu.
Forum powstało po to, by pytać i ewentualne uzyskać odpowiedź publiczną. Na email można zadawać pytania, które na forum się nie nadają - np. kwestia płatności za naprawę - bo to jest informacja, która za tydzień, czy rok będzie nieaktualna.
Nie odpowiadam na pytania, które można znaleźć na forum.
Nie odpowiadam na pytania które należy zadać sprzedającemu wykrywacz.
Nie odpowiadam na pytania, które są oczywiste po przeczytaniu instrukcji itd.
Watek zamykam.
Chyba znowu będę musiał na jakiś czas zamknąć cały dział "czy to dobry wybór", żeby nastąpiło otrzeźwienie.
proscan
PS
Sorry, że nie dałem rady. Starałem się.