Wykrywacz do 2000 zł ??

Pisz jeśli masz na oku jakiś wykrywacz (np. na allegro - podaj link) lub nie wiesz na co się zdecydować. Im precyzyjniej sformułowane pytanie, tym precyzyjniejsza odpowiedź. Przed zadaniem pytania należy samemu odrobić zadanie domowe (zapoznać się z ofertami dealerów, skorzystać z wyszukiwarki, przeglądnąć inne fora itd).

Wykrywacz do 2000 zł ??

Postautor: djjurek » ndz mar 22, 2015 10:01 pm

Witam, szukam jakiegoś uniwersalnego sprzętu w w/w pieniążkach, nie ukrywam że jestem nowy w tej dziedzinie, a zaraziłem się od znajomych i szukam teraz własnego sprzętu.
Na oku mam Fishera F5 ale czytając fora i opinie przyznaję, że sam już nie wiem co kupić, każdy swoje chwali, a żadnych konkretów. Może pomogą i Panowie z serwisu i podpowiedzą jaki sprzęt kupić za takie pieniążki.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
djjurek
 
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 20, 2015 1:48 pm

Re: Wykrywacz do 2000 zł ??

Postautor: ProScan » ndz mar 22, 2015 11:52 pm

Czy pytanie dotyczy miejsca gdzie kupić detektor do 2tys?

Tego typu informacji nie udzielam. Są ogólnodostępne.

:pa

proscan
ProScan
Właściciel
 
Posty: 8491
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 12:57 pm

Re: Wykrywacz do 2000 zł ??

Postautor: djjurek » pn mar 23, 2015 8:09 am

Chodzi mi o to co możecie polecić do zakupu w tej kwocie prócz tego Fishera F5, czy jest może coś lepszego na rynku w tych pieniążkach godnego polecenia ?
Proszę o wskazanie modelu plus krótko o wadach i zaletach, nie potrzebuje adresów sklepów i www dla jasności ;)
djjurek
 
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 20, 2015 1:48 pm

Re: Wykrywacz do 2000 zł ??

Postautor: ProScan » pn mar 23, 2015 9:01 am

A ile jest Pan gotów zapłacić za taką poradę?

:?:

proscan

PS
Przypomnę co jest w nagłówku tego działu:

Czy to dobry wybór ?