wykrywacz na monetki? Ace 250, cewki (do pana ProScan'a)

Pisz jeśli masz na oku jakiś wykrywacz (np. na allegro - podaj link) lub nie wiesz na co się zdecydować. Im precyzyjniej sformułowane pytanie, tym precyzyjniejsza odpowiedź. Przed zadaniem pytania należy samemu odrobić zadanie domowe (zapoznać się z ofertami dealerów, skorzystać z wyszukiwarki, przeglądnąć inne fora itd).
ODPOWIEDZ
Mucius

wykrywacz na monetki? Ace 250, cewki (do pana ProScan'a)

Post autor: Mucius »

Byłbym wdzięczny za pomoc i radę. Jestem początkującym - dopiero zaczynam swoja przygodę z wykrywaczami. Planuje zakup sprzęciku z nastawieniem na monety. Czytając wiele postów na tych forach, wysnułem wniosek, że na początek nie ma sensu wykładać dużą sumę pieniędzy i lepiej zacząć oswajanie się z piszczałkami np. od Ace250. Mógłbym wydać załóżmy ok. 2000 zł.(nio może ciut więcej), ale zyskam w osiągach dosłownie parę centymetrów?? (czy jest sens dla nich dokładać teraz czy przyszłości), bo pewnie w przyszłości i tak "polowałbym" na coś dużo lepszego, gdy już będę miał więcej pieniążków.
Proszę więc o szczerą doradę co wybrać, bo być może moje wnioski wysnute z wielu postów na kilku forach są błędne i jednak lepiej kupić coś droższego. W sumie to zależy mi na zasięgu (jak każdemu :)), ale w tym momencie nie mogę sobie pozwolić na 3000 - 4000 zł wydatku.
Nie mam pojęcia także nic o cewkach,a wszystko wskazuje na to,że np. do Ace 250 należałoby zakupić sobie lepszą, dodatkową cewkę cewkę. Np. jaką?? czy okrągłą i czy owalną? Po prostu proszę o pomoc także i w tym (bez względu na model jaki pan doradzi do zakupu).
Podobnie proszę o napisanie mi czegokolwiek o słuchawkach, bo zapewne nie ma ich wliczonych w cenę wykrywacza.
Wdzięczny też byłbym za parę słów o osłonie na cewkę. Np. rodzaj??cena??

Czy zakupu sprzętu dokonać teraz (zima) czy raczej na wiosnę, bo i tak pewnie nie pochodzę z piszczałką?