wykrywacz VLF "Eksplorer S bis" firmy GeoDetektor

Pisz jeśli masz na oku jakiś wykrywacz (np. na allegro - podaj link) lub nie wiesz na co się zdecydować. Im precyzyjniej sformułowane pytanie, tym precyzyjniejsza odpowiedź. Przed zadaniem pytania należy samemu odrobić zadanie domowe (zapoznać się z ofertami dealerów, skorzystać z wyszukiwarki, przeglądnąć inne fora itd).
ODPOWIEDZ
tygrys86

wykrywacz VLF "Eksplorer S bis" firmy GeoDetektor

Post autor: tygrys86 »

Mam pytanie do profesjonalistów jako żę sam jestem amatorem w tym temacie , a chciłbym zaznajomić się z opinią zawodowców. Noszę się z zamiarem kupna jakiegoś detektora i VLF "Eksplorer S bis" jakoś wpadł mi w oko byleby potem za mocno nie łzawiło. Proszę o jakieś sugestie i pomoc w wyborze odpowiedniego sprzętu.Interesują mnie poszukiwania praktycznie wszystkiego począwszy od drobnicy poprzez militaria a skończywszy na np ukrytych (rzeczach) na większych głębokościach.A ten detektor podoba mi się ze względu na zasięgi no i cena też mnie zachęca.Pozdrawiam serdecznie wszystkich którzy okazali zainteresowanie tym tematem.
ProScan
Właściciel

Re: wykrywacz VLF "Eksplorer S bis" firmy GeoDetektor

Post autor: ProScan »

A ten detektor podoba mi się ze względu na zasięgi.
A kto sprawdzał te zasięgi i w jakich warunkach ?

Geoscan nie istnieje - to też należy wziąść pod uwagę.

:pa

proscan
tygrys86

Dziękuję za odp. i rozwianie moich wątpliwości panie ProScan , a może doradzi mi pan co miłbym zakupić. Głównie chodzi mi o duży zasięg (przynajmniej do 2.5 m) ponieważ mam sporo konkretnych miejsc gdzie można spodziewać się ukrytych fantów. A ukrywanie "przedmiotów" chyba z tym się wiąże że są one dość głęboko ( oczywiście mogę się mylić ) Dziękuję z góry i czekam z niecierpliwością wpatrując się w ekran .
tygrys86